welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Thursday 1 March 2012

kampung girl...



kampung girl...ye sy kampung girl...huhuhu

bukan saya nak cakap pasal saya la...

saya nak cakap yang saya dah baca novel kampung girl...hihih.(eleh over la ang nie...)...

okey2..berbalik pada tajuk....

semalam masa dok menghabiskan pembacaan novel yang tertunggak2 sekian lama dah habis pun baca...

masa dok tengah baca 2 ada la satu lirik lagu yang menarik jugak la bait2 dia.....(tersentuh kawan..hihi)

nie la bait2 yang saya kata 2......


hadirlah kasih,hadir dalam mimpiku....
hadirlah cinta,hadir dalam hidupku...



dalam perjalananku...
masih jauh harusku tuju....
aku mencari-cari cinta,cinta yang tulus dan sejati...sejati..
kerana aku percayakan ,cinta suci yang datang dari hati...

 
 

hadirlah kasih,hadir dalam mimpiku....
hadirlah cinta,hadir dalam hidupku...
hadirlah sayang,hadir dalam hidupku
hadirlah kasih,agar tercapai segala-galanya... 


wah terharu kot....(org xterharu pn....perasaan)


cinta memang indah jika kita menghargainya kn...

ok lah t kta talk2 lagi...bye bedah....
 

No comments: