welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Monday, 6 August 2012

kembali....:))



hai semua...
wah dah lama rasanya tak buka blog nie rasa macam dah berkurun...
"berkurun lama kurasakan ........haha siap berlagu lagu lagi ya...."
bukan tak nak buka tapi sekarang sibuk tambahan pulak dekat rumah tak dak pakcik internet tu yang susah nak update..
sekarang dah masuk asrama senang la sikit nak update....
korang semua sihat ka....harap2 sihat la noh....
puasa dah tinggal belum..nanti x dapat duit raya kalau tak penuh..hehe
sekejap ja kita dah nak raya kan...pejam celik pejam celik dah nak habis pun ramadhan nie....
semoga kita berkesempatan menempuh ramadhan yang akan datang amin.....
 dah dapat masuk asrama rasa rindu pulak pada keluarga..sop..sop...
rindu nak makan masakan mak..uwaaahhh....