welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Saturday, 13 October 2012

MAHASISWA GEGAR KAMPUNG 2012






hai kawan blogger semua...
huwaa...rasa dah lama tak update kat sini...
dah jadi sarang burung pun huhu...furrballpandaemoticon

wah kemain ya aku nie dah la lama tak update..
tajuk pulak main GEGAR  pulak...hehe
banyak sangat program sampai tak sempat nak update tapi yang nie ceq nak update jugak
ehh2 cakap ceq2 pulak..hikhokk...furrballpandaemoticon 
minggu lepas baru ja balik dari kg kolam,mk tualang pokok sena
untuk program anak angkat..
best sangat pergi sana first time join tersangat la seronok dapat ramai kawan-kawan
dan belajar cara hidup penduduk kampung yang harmoni..
walaupun seketika bersama mereka terasa sayu bila nak berpisah..
dah anggap mereka macam ibu dan ayah sendiri..
cara layanan mereka cukup tiptop....
sedih bila berpisah..littlekittyemoticon 
i gonna miss u all...
oklah mai kita layan kecerian mereka nie yang comel-comel nie...pandaemo


























sweetkan mereka...pandaemo 

oklah t kita talk2 lagi bye2 bedah..