welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Tuesday, 2 April 2013

LE TOUR DE LANGKAWI STAGE 2 :>> SERDANG TO KUALA KANGSAR








HAI semua...
alhamdulillah dapat lagi kita hirup udara yang segar di pagi hari..
sekarang mesti hangat dengan tajuk entry kali ini tak hangat pun buat-buat hangat pi la.
hehe..
taw-taw cerita dah basi tapi nak jugak semak-semak dalam entry..hahahahohohoho
rasa teruja oooo..bila ada le tour de langkawi dekat tempat sendiri kan3x..
*menari2 seronok*..haha..gedik2x
pa pun boleh tengok dari jauh ja..
sapa yang pandai cari peluang daapat ar bergambar dengan depa semua..
segak-segak meh depa..hehe
tengok sini reramai cuci mata...





  

  


serabut ja tengok gambo tu tersusun..tak po lah..hehe

sekian terima kasih..:)

No comments: