welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Thursday, 19 April 2012

Dinner Kampung Siswa @ Kamsis PTSB 2012



hai semua...

kat sini ceq nak kongsi la sikit ...

entri kali nie pasal  Dinner Kampung Siswa @ Kamsis PTSB 2012...

jamuan nie diorang buat ala2 kampung gitu....

semua orang pakaian pun ala2 kampung termasuk la dengan saya sekali...

mai la tengok telatah diorang yang comel2 nie,,,

gambar kita orang tak dak disebabkan memeori kad kena virus so tak boleh buka la....

semua folder jadi application...

sapa la yang jadi penyebar dan perternak yang berjaya nie...

so nie pic ambil kat fb..sopsop.....

.
.
.
.
.
.
.


.
.
v
















ok lah t kita talk2 lg..bye bedah....

3 comments:

Fienazzuki said...

PTSB - Politeknik Tuanku Sulatanah Bahiyah la kan???

atiqa aris said...

wah sempoi je tema die.hihi cantek dan sopan je popuan pakai camtu:))

applehijau said...

@fienazuki tol la 2....
@atiqa aris aah....sopan ja..