welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Tuesday, 24 April 2012

gelong..!!!




hai semua...

huhu..sekarang adalah waktu orang semua tido..

di buai2 mimpi yang indah..sedangkan aku tak boleh nak tido lagi...

nie la akibatnya bila tido siang..malam berjaga...

wah entri di sening pagi....

sapa yang gelong sebenarnya nie.....aku ka??ohh tidak..hahah

bila dah mata tak boleh tido semuanya dah tak betul.....

bila dah tak da keja....takk boleh tido nie la hasilnya....
.
.
.

.
.
.
.
.
v




bila virus dah menular baru la terhegeh2 nak burnn semua dalam CD....

7 keping cd semuanya penuh ngan gambar..video ngn game,,,

da lagi yang belum di burn kan sebabnya disc dah habis..hihii

bila dah laptop lembab macam  kura2 baru nak buat...ish2..

tu la pandan muka.....tuzkicrazyrabbitemo

huhuhu.......laptop gelong tuan pun gelong sekali...

ok lah t kital2 lagi..bye bedah.....

2 comments:

Iqa Zulaika said...

wah, tu yew keje time xley tdo..

applehijau said...

aah..lgpn laptop dh beras + kena virus...