welcome to my blog....

WELCOME TO MY BLOG...JANGAN LUPA TINGGALKAN KESAN ANDA DI BLOG NIE YE..TIMA KASIH..:^_^

Saturday, 5 May 2012

seronok + sedih....






hai kawan2 blogger semua....

saya sedih sangat2 sebab dah tak dapat jumpa dengan kakak yang memang sporting lagi gila2....

rasa macam baru semalam ja bersuka dengan diaorang tengok2 diorang dah habis belajar....

hati ini berat untuk berpisah dengan diaorang...

bagi saya diaorang la tempat saya mengadu,hilangkan rasa bosan,bila saya ada masalah diaorang tempat saya berkongsi....

kami nie dah macam adik beradik dah...sedih sangat2 bila nak berpisah dengan diaorang...

bila terkenang saat bersama air mata mesti mengalir sebabnya tak dapat nak tahan rindu yang terkandung nie.....littlekittyemoticon 

walaupun tahan air mata tapi tetap ja mengalir..tuzkicrazyrabbitemo 

begitu banyak kenagan besama..rindu saat2 itu.....

hati nie merindui mereka..... 



akan merindui kami semua ya.....sop..sop...

3 comments:

AkmaFaizal said...

biasalah tu...sok2 ade yg menggantikan tempat mereka. jgnlah putus hubungan dgn mereka plak. hehe

applehijau said...

x kn...bg sy diorg kakak yg the best

Iena Eliena said...

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena..
Busana Muslimah,Tudung Sulam Manik,Make Up Service & Domain + own domain email untuk dimenangi (^_~)
Hadiah untuk tempat pertama,kedua dan ketiga serta hadiah utk top referral & terdapat hadiah tambahan utk dimenangi..
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html
tHaNks(^_~)